Akademik Unvanlar

  • 2017 / ...

    PROFESÖR

  • 2012 / 2017

    DOÇENT

  • 2002 / 2012

    YARDIMCI DOÇENT

  • 1993 / 2002

    ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2001

    İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ / İŞLETME FAKÜLTESİ, PAZARLAMA VE ÜRETİM BÖLÜMÜ

  • Yüksek Lisans 1995

    ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ / İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ

  • Lisans 1993

    ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ / İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ

Benim manevi mirasım ilim ve akıldır.

Mustafa Kemal Atatürk

Ödüller

  • 2017 -
    Anabilim Dalı Başkanı
    image
    NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
    İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
    İŞLETME BÖLÜMÜ
    SAYISAL YÖNTEMLER ANABİLİM DALI
  • 2004 - 2010
    Enstitü Müdür Yardımcısı
    image
    NİĞDE ÜNİVERSİTESİ
    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

BAF2007 İSTATİSTİK I

Zorunlu Ders Amaç:Verileri tanımlama, sınıflandırma, özetleme, analiz etme, yorumlama, çıkarımlarda ve öngörülerde bulunma yöntem ve kurallarını öğretmek; belirli bir örnek büyüklüğünden elde edilen verileri genelleyebilme koşullarını öğretmek; sosyal bilimlere ilişkin yorum ve açıklamalarda bilimsel istatistik verilerden yararlanmayı öğretmektir.

Dersin İçeriği

Verileri tanımlama, sınıflandırma, özetleme, analiz etme, yorumlama, çıkarımlarda ve öngörülerde bulunma yöntem ve kurallarını öğretmek; belirli bir örnek büyüklüğünden elde edilen verileri genelleyebilme koşullarını öğretmek; sosyal bilimlere ilişkin yorum ve açıklamalarda bilimsel istatistik verilerden yararlanmayı öğretmektir.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:6

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

BANKACILIK VE FİNANS

BAF2008 İSTATİSTİK II

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:6

BAF2012 PAZARLAMA YÖNETİMİ

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:4

BAF3024 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

Seçmeli Ders Amaç:Öğrencileri, Müşteri İlişkileri Yönetimi kavramları hakkında bilgilendirmek

Dersin İçeriği

Öğrencileri, Müşteri İlişkileri Yönetimi kavramları hakkında bilgilendirmek

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

BANKACILIK VE FİNANS

HIR1012 İSTATİSTİK

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:2

IKT1003 İŞLETME BİLİMİNE GİRİŞ

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:4

IKT2001 İSTATİSTİK I

Zorunlu Ders Amaç:Verileri tanımlama, sınıflandırma, özetleme, analiz etme, yorumlama, çıkarımlarda ve öngörülerde bulunma yöntem ve kurallarını öğretmek; belirli bir örnek büyüklüğünden elde edilen verileri genelleyebilme koşullarını öğretmek; sosyal bilimlere ilişkin yorum ve açıklamalarda bilimsel istatistik verilerden yararlanmayı öğretmektir.

Dersin İçeriği

Verileri tanımlama, sınıflandırma, özetleme, analiz etme, yorumlama, çıkarımlarda ve öngörülerde bulunma yöntem ve kurallarını öğretmek; belirli bir örnek büyüklüğünden elde edilen verileri genelleyebilme koşullarını öğretmek; sosyal bilimlere ilişkin yorum ve açıklamalarda bilimsel istatistik verilerden yararlanmayı öğretmektir.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

İKTİSAT

IKT2002 İSTATİSTİK II

Zorunlu Ders Amaç:Araştırmalardan elde edilen verilere uygun istatistik yöntem ve testleri seçmeyi, bu yöntem ve testleri bilgisayar programları (SPSS) kullanarak yapmayı ve elde edilen sonuçları yorumlamayı öğretmektir.

Dersin İçeriği

Araştırmalardan elde edilen verilere uygun istatistik yöntem ve testleri seçmeyi, bu yöntem ve testleri bilgisayar programları (SPSS) kullanarak yapmayı ve elde edilen sonuçları yorumlamayı öğretmektir.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

İKTİSAT

ISL2005 PAZARLAMA İLKELERİ

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

ISL2006 Pazarlama Yönetimi

Zorunlu Ders Amaç:Temel pazarlama kavramları hakkında bilgi sahibi olan öğrencilere; Ürün kavramı, ürün sınıflandırmaları ve marka, ambalaj, etiket, garanti, Ürün yaşam eğrisi ve yeni ürün geliştirme süreci, Fiyat ve fiyatlandırma yöntemleri, Fiyat politikaları, Dağıtım kanalı, kanal üyeleri ve işlevleri, dağıtım çeşitleri ve bütünleşme stratejileri, Toptancılık, perakendecilik ve fiziksel dağıtım, İletişim süreci ve reklam, Satış yönetimi ve kişisel satış, satış özendirici çabalar ve halkla ilişkiler hakkında bilgi vermek.

Dersin İçeriği

Temel pazarlama kavramları hakkında bilgi sahibi olan öğrencilere; Ürün kavramı, ürün sınıflandırmaları ve marka, ambalaj, etiket, garanti, Ürün yaşam eğrisi ve yeni ürün geliştirme süreci, Fiyat ve fiyatlandırma yöntemleri, Fiyat politikaları, Dağıtım kanalı, kanal üyeleri ve işlevleri, dağıtım çeşitleri ve bütünleşme stratejileri, Toptancılık, perakendecilik ve fiziksel dağıtım, İletişim süreci ve reklam, Satış yönetimi ve kişisel satış, satış özendirici çabalar ve halkla ilişkiler hakkında bilgi vermek.

  • Teorik Saat:0
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:0

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

İŞLETME

ISL2007 İSTATİSTİK I

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

ISL2008 İSTATİSTİK II

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

ISL3005 PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

ISL3005 PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

ISL3016 ELEKTRONİK TİCARET VE İNTERNETTE PAZARLAMA

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

ISL3017 TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

ISL4000 BİTİRME TEZİ

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:0
  • Pratik Saat:2
  • AKTS:5

ISL4020 TURİZM PAZARLAMASI

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:5

ISL6135 TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ANALİZİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:10

ISL6138 İLERİ PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:10

ISL7115 TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ANALİZİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:8

KAM1009 İSTATİSTİK

Zorunlu Ders Amaç:Sayısal verileri bilimsel yöntemlerle; analiz etme, yorumlama, tanımlama, özet veriler elde etme, çıkarımlarda ve öngörülerde bulunma yöntem ve kurallarını öğretebilmek, belirli bir örnek büyüklüğünden elde edilen verilerin genellenebilme koşullarını öğretebilmek, sosyal bilimlere ilişkin yorum ve açıklamalarda bilimsel istatistik verilerden yararlanabilmektir.

Dersin İçeriği

Sayısal verileri bilimsel yöntemlerle; analiz etme, yorumlama, tanımlama, özet veriler elde etme, çıkarımlarda ve öngörülerde bulunma yöntem ve kurallarını öğretebilmek, belirli bir örnek büyüklüğünden elde edilen verilerin genellenebilme koşullarını öğretebilmek, sosyal bilimlere ilişkin yorum ve açıklamalarda bilimsel istatistik verilerden yararlanabilmektir.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:4

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

KAMU YÖNETİMİ

MLY1008 İSTATİSTİK

Zorunlu Ders Amaç:Verileri tanımlama, sınıflandırma, özetleme, analiz etme, yorumlama, çıkarımlarda ve öngörülerde bulunma yöntem ve kurallarını öğretmek; belirli bir örnek büyüklüğünden elde edilen verileri genelleyebilme koşullarını öğretmek; sosyal bilimlere ilişkin yorum ve açıklamalarda bilimsel istatistik verilerden yararlanmayı öğretmektir.

Dersin İçeriği

Verileri tanımlama, sınıflandırma, özetleme, analiz etme, yorumlama, çıkarımlarda ve öngörülerde bulunma yöntem ve kurallarını öğretmek; belirli bir örnek büyüklüğünden elde edilen verileri genelleyebilme koşullarını öğretmek; sosyal bilimlere ilişkin yorum ve açıklamalarda bilimsel istatistik verilerden yararlanmayı öğretmektir.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

MALİYE

MLY6101 İSTATİSTİK VE SPSS UYGULAMALARI

Seçmeli Ders Amaç:Analitik düşünce yapısına sahip olmak için gerekli temel kavramların öğrenilmesi ve bunun uygulama alanına taşınmasına katkı sağlamak.

Dersin İçeriği

Analitik düşünce yapısına sahip olmak için gerekli temel kavramların öğrenilmesi ve bunun uygulama alanına taşınmasına katkı sağlamak.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:8

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

MALİYE

SBE5001 BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:6

SBE8001 BİLİMSEL ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE YAYIN ETİĞİ

Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:
  • Pratik Saat:
  • AKTS:

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

Muhasebe Finansman

SBY7000 SOSYAL BİLİMLERDE BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

Zorunlu Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

SKI5506 SAĞLIK KURUMLARINDA HİZMET PAZARLAMASI

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:6

URT505 SATIŞ TEKNİK VE STRATEJİLERİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

URT510 KAR AMAÇSIZ KURULUŞLARDA PAZARLAMA

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

URT5110 İTHALAT VE İHRACAT PAZARLAMASI

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:6

URT5111 SATIŞ TEKNİK VE STRATEJİLERİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:2
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:6

URT5123 SPSS-I

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:8

URT5126 SPSS-II

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:8

URT5504 PAZARLAMADA ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:6

URT5507 PAZARLAMA ARAŞTIRMA UYGULAMALARI

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:6

URT5508 STRATEJİK PERAKENDE YÖNETİMİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:6

URT5511 SATIŞ VE TUTUNDURMA STRATEJİLERİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:6

URT608 UYGULAMALI ARAŞTIRMA

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

URT6109 TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ANALİZİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:10

URT611 TÜKETİCİ DAVRANIŞI VE ANALİZİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

URT6110 İLERİ PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

Seçmeli Ders Amaç:Analitik düşünce yapısına sahip olmak için gerekli temel kavramların öğrenilmesi ve bunun uygulama alanına taşınmasına katk sağlamak.Veri toplama ve toplanan verinin değerlendirilmesi yoluyla karar verebilme yeteneğinin kazandırılması amaçlanmaktadır.

Dersin İçeriği

Analitik düşünce yapısına sahip olmak için gerekli temel kavramların öğrenilmesi ve bunun uygulama alanına taşınmasına katk sağlamak.Veri toplama ve toplanan verinin değerlendirilmesi yoluyla karar verebilme yeteneğinin kazandırılması amaçlanmaktadır.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:10

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

İŞLETME

URT6110 İTHALAT VE İHRACAT PAZARLAMASI

Seçmeli Ders Amaç:Bu dersin amacı, İthalat ve İhracat Uygulamalarının küresel ve yerel düzeyde değerlendirilmesi, operasyonel yetkinlik sağlamalarına katkı sağlamaktır.

Dersin İçeriği

Bu dersin amacı, İthalat ve İhracat Uygulamalarının küresel ve yerel düzeyde değerlendirilmesi, operasyonel yetkinlik sağlamalarına katkı sağlamaktır.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:8

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

Üretim Yönetimi ve Pazarlama

URT6111 SATIŞ TEKNİK VE STRATEJİLERİ

Seçmeli Ders Amaç:Pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesinde müşteriyle temas noktasının yönetilmesi görevi olarak düşünülebilecek olan satış faaliyetlerinin yönetilmesi konusunda bilgilerin aktarılmasıdır.

Dersin İçeriği

Pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesinde müşteriyle temas noktasının yönetilmesi görevi olarak düşünülebilecek olan satış faaliyetlerinin yönetilmesi konusunda bilgilerin aktarılmasıdır.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:8

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

Üretim Yönetimi ve Pazarlama

URT6124 SPSS II

Seçmeli Ders Amaç:Analitik düşünce yapısına sahip olmak için gerekli temel kavramların öğrenilmesi ve bunun uygulama alanına taşınmasına katk sağlamak.

Dersin İçeriği

Analitik düşünce yapısına sahip olmak için gerekli temel kavramların öğrenilmesi ve bunun uygulama alanına taşınmasına katk sağlamak.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:8

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

Üretim Yönetimi ve Pazarlama

URT7107 TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ANALİZİ

Seçmeli Ders Amaç:İşletmelerin hitap etmek zorunda oldukları Tüketiciyi tanımları ve onun ihityaç ve istekleri doğrultusunda üretim yapmaları gerekmektedir. Bundan dolayı hitap etmek zorunda olduğumuz kitlenin satın alma öncesi, satın alma anı ve satın alma sonrası davranışsal özelliklerinin bilinmesi için gerekli teorik alt yapıya sahip olmak dersin amacını oluşturmaktadır.

Dersin İçeriği

İşletmelerin hitap etmek zorunda oldukları Tüketiciyi tanımları ve onun ihityaç ve istekleri doğrultusunda üretim yapmaları gerekmektedir. Bundan dolayı hitap etmek zorunda olduğumuz kitlenin satın alma öncesi, satın alma anı ve satın alma sonrası davranışsal özelliklerinin bilinmesi için gerekli teorik alt yapıya sahip olmak dersin amacını oluşturmaktadır.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:8

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

Üretim Yönetimi ve Pazarlama

URT7110 İLERİ PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

Seçmeli Ders Amaç:Analitik düşünce yapısına sahip olmak için gerekli temel kavramların öğrenilmesi ve bunun uygulama alanına taşınmasına katk sağlamak.Veri toplama ve toplanan verinin değerlendirilmesi yoluyla karar verebilme yeteneğinin kazandırılması amaçlanmaktadır.

Dersin İçeriği

Analitik düşünce yapısına sahip olmak için gerekli temel kavramların öğrenilmesi ve bunun uygulama alanına taşınmasına katk sağlamak.Veri toplama ve toplanan verinin değerlendirilmesi yoluyla karar verebilme yeteneğinin kazandırılması amaçlanmaktadır.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:8

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

Üretim Yönetimi ve Pazarlama

URT7805 STRATEJİK PERAKENDE YÖNETİMİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

URT7810 PAZARLAMA ARAŞTIRMA UYGULAMALARI

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

UTL2004 İSTATİSTİK II

Zorunlu Ders Amaç:Araştırmalardan elde edilen verilere uygun istatistik yöntem ve testleri seçmeyi, bu yöntem ve testleri bilgisayar programları (SPSS) kullanarak yapmayı ve elde edilen sonuçları yorumlamayı öğretmektir.

Dersin İçeriği

Araştırmalardan elde edilen verilere uygun istatistik yöntem ve testleri seçmeyi, bu yöntem ve testleri bilgisayar programları (SPSS) kullanarak yapmayı ve elde edilen sonuçları yorumlamayı öğretmektir.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:4

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK YÖNETİMİ

UTL2011 İSTATİSTİK I

Zorunlu Ders Amaç:Verileri tanımlama, sınıflandırma, özetleme, analiz etme, yorumlama, çıkarımlarda ve öngörülerde bulunma yöntem ve kurallarını öğretmek; belirli bir örnek büyüklüğünden elde edilen verileri genelleyebilme koşullarını öğretmek; sosyal bilimlere ilişkin yorum ve açıklamalarda bilimsel istatistik verilerden yararlanmayı öğretmektir.

Dersin İçeriği

Verileri tanımlama, sınıflandırma, özetleme, analiz etme, yorumlama, çıkarımlarda ve öngörülerde bulunma yöntem ve kurallarını öğretmek; belirli bir örnek büyüklüğünden elde edilen verileri genelleyebilme koşullarını öğretmek; sosyal bilimlere ilişkin yorum ve açıklamalarda bilimsel istatistik verilerden yararlanmayı öğretmektir.

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:4

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ

ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK YÖNETİMİ

ÜRT7003 SATIŞ TEKNİK VE STRATEJİLERİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

ÜRT7022 İTHALAT VE İHRACAT PAZARLAMASI

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

ÜRT8003 TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ANALİZİ

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

ÜRT8006 UYGULAMALI PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI

Seçmeli Ders Amaç:

Dersin İçeriği

  • Teorik Saat:3
  • Pratik Saat:0
  • AKTS:3

Yıla Göre Sırala:

“Futbol Pazarlamasında Sponsorluk

AKIN MURAT (Dergi:Uluslararası Spor Araştırmaları Dergisi), 2017
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:Endekste taranmıyor | Cilt:7 | Sayı:1 | DOI: | ISSN:

The Effects of Young Consumers’ Love for Smart Mobile Phone Brands on Brand Loyalty

AKIN MURAT (Dergi:International Review of Management and Business Research), 2017
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:Internat?onal Sc?ent?f?c Index?ng (ISI), Global Impact Factor (GIF), Ulr?chsweb, JGate,SSRN, ProQuest, DOAJ, IndexCopern?cus, D?rectory of Research Journal Index?ng (DRJI), Reg?onal Informat?on Center for Sc?ence and Technology (RICeST), JournalSeek,Google Scholar, OA Journals, Un?verse D?g?tal L?brary, Islam?c World Sc?ence C?tat?on Center (ISC), ResearchGate, Academ?c JournalsDatabase, Electron?c Journals L?brary, Un?vers?ty L?brary Clausthal, Un?vers?ty of Educat?on He?delberg, L?brary of the Un?vers?ty of Appl?edSc?ences W?ldau (TH W?ldau), Un?vers?ty of Hamburg L?brary System, Dresden State and Un?vers?ty L?brary (SLUB) and ResearchB?b. It ?s ?nProcess for ?ndex?ng ?n EBSCO Host, Cabell’xxs D?rector?es, Contemporary Sc?ence Assoc?at?on and Scopus | Cilt:6 | Sayı:3 | DOI: | ISSN:

A Research on The Impacts of The Young People’s Internet Addiction Levels and Their Social Media Preferences

AKIN MURAT (Dergi:International Review of Management and Marketing), 2017
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:SCOPUS (under evaluation)EBSCODOAJIndexCopernicusProQuest ABI/INFORMUlrich’xxs Periodicals DirectoryCabell’xxs Directory of Publishing Opportunities in Management MarketingRePEc (Research Papers in Economics) and IDEAS (Impact factor: 0.052)Academic Journals DatabaseJournalSeekGoogle Scholar | Cilt:7 | Sayı:2 | DOI: | ISSN:

The Impacts of Brand Personality on Brand Loyalty: A Research on Automobile Brands in Turkey

AKIN MURAT (Dergi:International Journal of Marketing Studies), 2017
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:BASECrossrefEBSCOhostEconBizElectronic Journals LibraryGoogle ScholarJournalTOCsLOCKSSNewJourOpen JGatePKP Open Archives HarvesterRePEcSHERPA/RoMEOThe Excellence in Research for Australia (ERA)UC Riverside LibraryUlrich’xxsUniverse Digital LibraryWorldCat | Cilt:9 | Sayı:2 | DOI: | ISSN:

Cep Telefonu Markalarına Yönelik Memnuniyetin Genç Tüketicilerin Marka Sadakatine Etkisi

AKIN MURAT (Dergi:Ömer Halisdemir Üniversitesi İİBF Dergisi), 2017
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:Akademi Sosyal Bilimler Endeksi (ASOS), IndexCopernicus, Sobiad, CAB Abstracts, ProQuest | Cilt:10 | Sayı:1 | DOI: | ISSN:

“A Research on Measuring E-Service Quality in E-Retailing”

AKIN MURAT (Dergi:International Review of Management and Business Research), 2017
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:Sc?ent?f?c Index?ng (ISI), Global Impact Factor (GIF), Ulr?chsweb, JGate,SSRN, ProQuest, DOAJ, IndexCopern?cus, D?rectory of Research Journal Index?ng (DRJI), Reg?onal Informat?on Center for Sc?ence and Technology (RICeST), JournalSeek,Google Scholar, OA Journals, Un?verse D?g?tal L?brary, Islam?c World Sc?ence C?tat?on Center (ISC), ResearchGate, Academ?c JournalsDatabase, Electron?c Journals L?brary, Un?vers?ty L?brary Clausthal, Un?vers?ty of Educat?on He?delberg, L?brary of the Un?vers?ty of Appl?edSc?ences W?ldau (TH W?ldau), Un?vers?ty of Hamburg L?brary System, Dresden State and Un?vers?ty L?brary (SLUB) and ResearchB?b. It ?s ?nProcess for ?ndex?ng ?n EBSCO Host, Cabell’xxs D?rector?es, Contemporary Sc?ence Assoc?at?on and Scopus | Cilt:6 | Sayı:2 | DOI: | ISSN:

Sanal Mağazacılıkta E Hizmet Kalitesinin E Sadakate Etkisi

AKIN MURAT,TOKSARI MURAT (Dergi:İşletme ve İktisat Çalışmaları Dergisi), 2017
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:RePEc and IDEAS, ASOS Index, DOAJ, IndexCopernicus | Cilt:5 | Sayı:1 | DOI: | ISSN:

Sanal Mağazacılıkta E-Hizmet Kalitesinin E-Sadakate Etkisi

AKIN MURAT,TOKSARI MURAT (Dergi:İşletme ve İktisat Çalışmaları Dergisi), 2017
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:IndexCopernicusAkademia Sosyal Bilimler İndeksi (ASOS Index) | Cilt:5 | Sayı:1 | DOI: | ISSN:

The Relationship Between Ethnocentric Tendencies of Turkish Consumers and Socio Psychological Factors

AKIN MURAT (Dergi:International Review of Management and Business Research), 2016
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:International Scientific Indexing, Index Copernicus, The Global Impact Factor, Thomson Reuters Researcher ID, ProQuest, Ulrichsweb, EconBiz | Cilt:5 | Sayı:4 | DOI: | ISSN:

Impact of Brand Experience Built by GSM Operators in Turkey on Young Consumers Brand Loyalty

AKIN MURAT (Dergi:International Review of Management and Business Research), 2016
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:International Scientific Indexing, Index Copernicus, The Global Impact Factor, Thomson Reuters Researcher ID, ProQuest, Ulrichsweb, EconBiz | Cilt:5 | Sayı:2 | DOI: | ISSN:

Measuring Spectator Based Brand Equity In Turkish Professional Soccer Clubs

AKIN MURAT (Dergi:International Review of Management and Business Research), 2016
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:International Scientific Indexing, Index Copernicus, The Global Impact Factor, Thomson Reuters Researcher ID, ProQuest, Ulrichsweb, EconBiz | Cilt:5 | Sayı:4 | DOI: | ISSN:

Türk Bankacılık Sektöründe Hizmet Kalitesinin Müşteri Tatmini ve Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Yapısal Eşitlik Modeli ile Bir İnceleme

BÜLBÜL HASAN,AKIN MURAT,DEMİRER ÖMÜR,İsmail Can DOĞAB (Dergi:Doğuş Üniversitesi Dergisi), 2012
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:Econlit, DOAJ | Cilt:13 | Sayı:1 | DOI: | ISSN:1302-6739

Content Analysis of “Green” Claims in Advertisement

GÜRBÜZ ESEN,AKIN MURAT,Karabağ Özgür (Dergi:European Journal of Social Sciences), 2012
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:Scopus | Cilt:31 | Sayı:1 | DOI: | ISSN:

Konaklama İşletmelerinde Konumlandırmanın Tüketici Algılamaları Üzerinde Etkinliğinin İncelenmesi

AKIN MURAT,ŞIKER PERİHAN (Dergi:Niğde Üniversitesi İİBF Dergisi), 2012
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:ASOS, EBSCO, Index Copernicus, New Jour | Cilt:5 | Sayı:1 | DOI: | ISSN:

Predicting Consumers’ Behavioral Intentions with Perceptions of Brand Personality: A Study in Cell Phone Markets

AKIN MURAT (Dergi:International Journal of Business and Management), 2011
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:AMICUS; APAIS; Cabell's; Canadiana; DOAJ | Cilt:6 | Sayı:6 | DOI: | ISSN:

Tüketicilerin Psikografik Özelliklerinin Market Markalı Ürün Satın Alma Eğilimlerine Etkisi

AKIN Murat, YOLDAŞ M Asıf (Dergi:Akademik Bakış Dergisi,), 2010
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:Index Islamicus - Brill Bibliographies | Cilt:1 | Sayı:22 | DOI: | ISSN:1694-528X

Niğde İlindeki Tüketicilerin Sosyo – Demografik Özellikleri ile Organik Gıdalara İlişkin Tutum ve Bireysel Değerleri Arasındaki Farklılığın İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma

AKIN MURAT (Dergi:Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi), 2010
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:ASOS | Cilt:12 | Sayı:1 | DOI: | ISSN:13023284

Tüketici Etnosentrizmi ve Davranış Niyetleri Arasındaki Farklılığın Belirlenmesinde CETSCALE Ölçeği

AKIN Murat, Çiçek Recep, Gürbüz Esen, M Emin İNAL (Dergi:Ege Akademik Bakış), 2009
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:Director of Open Access Journals | Cilt:9 | Sayı:2 | DOI: | ISSN:1303-099X

Tüketici Algılamalarının Market Markalı Ürün Tercihlerindeki Etkisinin Belirlenmesi: Niğde İlinde Bir Uygulama

AKIN Murat, ÇİÇEK Recep, DEMİRER Ömür (Dergi:Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi), 2009
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:TÜBİTAK / ULAKBİM Sosyal Bilimler Veri Tabanına (SBVT) | Cilt:18 | Sayı:2 | DOI: | ISSN:13048880

Pazarlama Dünyası

AKIN MURAT,AVCILAR MUTLU YÜKSEL (Dergi:Pazarlama Dünyası), 2007
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler Endeks:Endekste taranmıyor | Cilt: | Sayı: | DOI: | ISSN:

Exploring Ethical Awareness in Business: Global, Local, or Business?

Thach Sharon,Lukosius Vaidas,Rizzo AnnMarie,AKIN MURAT,RuedaGarcia Ana, 2017
Bildiri Bildiri Türü:Özet bildiri | Cilt:16 | Sayı:

Güncel İşletmecilik Konuları

AKIN MURAT, 2008
Kitap Kitap Türü:Bilimsel Kitap | ISBN:9786055948061

Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler

AKIN MURAT, 2008
Kitap Kitap Türü:Bilimsel Kitap | ISBN:9944223362

Sanal Hizmetlerde Hizmet Kalitesi

AKIN MURAT, 2007
Kitap Kitap Türü:Bilimsel Kitap | ISBN:9789944165549

  • image
    Yüksek Lisans 2018   SERVET SEDA FİLİK   Devam Ediyor

    TÜKETİCİ ETNİK KÖKENCİLİK DÜZEYİ VE SADAKAT İLE DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER ARASINDAKİ FARKLILIĞIN BELİRLENMESİ:İÇ ANADOLU ÖRNEĞİ

    Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2018   KEZBAN ÖZTÜRK   Tamamlandı

    Üniversite öğrencilerinin sosyal medya kullanımlarının satın alma davranışlarının demografik özelliklerine göre karşılaştırılması

    Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2018   BEHİCE BÖREKCİ   Devam Ediyor

    TÜKETİCİ ETNOSENTRİZM EĞİLİMİNİN AKARYAKIT İSTASYONLARININ MARKA DEĞERİNİN ÜZERİNE ETKİSİ

    Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2018   SERVET SEDA FİLİK   Devam Ediyor

    TÜKETİCİ ETNİK KÖKENCİLİK DÜZEYİ VE SADAKAT İLE DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER ARASINDAKİ FARKLILIĞIN BELİRLENMESİ:İÇ ANADOLU ÖRNEĞİ

    Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2016   YELDA AKTAŞLIOĞLU   Tamamlandı

    Sağlık sektöründe marka kişiliğinin müşteri memnuniyetine etkisi: Antalya Atatürk Devlet Hastanesi örneği

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2015   MUHAMMET ESAT BOLAT   Tamamlandı

    Tüketicilerin demografik özelliklerinin ve marka tercihlerinin marka değeri üzerinde oluşturduğu farkındalığın belirlenmesi: Cep telefonu sektörü üzerine bir araştırma

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2014   GÜL SENİR   Tamamlandı

    Tüketici etnosentrizmi ve menşe ülke etkisinin satın alma kararı üzerindeki etkisi

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2014   ERSİN YÖNÜAK   Devam Ediyor

    Pazarlama Metotları ve Tüketim Kültürü Üzerine Bir Araştırma; " The Joneses " Ailesi Örneği.

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2014   HİCRAN AYASUN   Tamamlandı

    Üniversite öğrencilerinin kullandıkları cep telefonu ile cep telefonu marka kişiliği arasındaki farklılığın belirlenmesi

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2013   SERDAR ÇUKUR   Tamamlandı

    Ağızdan ağıza pazarlama ve otomobil sektörü üzerine bir uygulama

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2013   AYŞEGÜL İNCE   Tamamlandı

    Market markalarının tercih edilme nedenleri ve Niğde ilinde bir uygulama

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2013   NESLİHAN DEMİR   Tamamlandı

    Genç tüketicilerin demografik özelliklerinin marka tercih etme nedenlerinde ve marka sadakatlerinde oluşturduğu farklılığın belirlenmesi

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2013   ÖMER KÜÇÜKABAZ   Devam Ediyor

    MOBİLYA SEKTÖRÜNDEKİ MARKALARIN TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİ YAKLAŞIMLARI BAZINDA KARŞLAŞTIRILMASI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2013   MUHAMMET ESAT BOLAT   Devam Ediyor

    Marka Çağrışım Unsurlarının Marka İmajı Üzerine Etkisi: Niğde Gazozu Markası Üzerine Bir Araştırma

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2013   İHSAN ÖZGÖNCÜ   Devam Ediyor

    Sosyal pazarlama ve sosyal pazarlamanın ahlaki boyutlarına yönelik incelenmesi

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    Diğer


  • image
    Doktora 2012   PERİHAN ŞIKER   Tamamlandı

    Konaklama işletmelerinde konumlandırmanın tüketici algılamaları üzerinde etkinliğinin incelenmesi

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2011   AYŞENUR FERVEREN   Tamamlandı

    Sanal mağazacılıkta fiyatlandırma stratejileri: Niğde ilinde bir uygulama

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2010   OYA ÇARPANALI   Tamamlandı

    Yerel medyanın seçmenlerin siyasi tercihlerine etkisinin belirlenmesi: 29 Mart 2009 Yerel Seçimleri Niğde örneği

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı


  • image
    Doktora 2010   MUTLU YÜKSEL AVCILAR   Tamamlandı

    Tüketici temelli perakendeci değerinin ölçümü: Adana ilinde bir araştırma

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2009   ARİF NİHAT SAMUR   Tamamlandı

    Müşteri ilişkileri yönetimi uygulamaları ile rekabet üstünlüğü arasındaki ilişkinin belirlenmesi: Nevşehir otelleri üzerine bir uygulama

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı


  • image
    Yüksek Lisans 2006   PERİHAN GÜNGÖR   Tamamlandı

    Küçük ve orta ölçekli işletmelerin karşılaştıkları pazarlama problemleri ve çözüm önerileri Niğde ilinde bir uygulama

    Niğde Üniversitesi

    Sosyal Bilimler Enstitüsü

    İşletme Anabilim Dalı



  • Adres:Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü Merkez Yerleşke 51240 NİĞDE
  • Tel:0 388 225 2050
  • Email: